Lag egne lamper og lysestaker av rekved du finner selv:)

Det er en stund siden jeg lagde disse stakene og lampen. Men deler det på blogg nå. Ta en tur langs vannet å se hva du kan finne av fine emner å lage ting av. For det første er det koselig å rusle langs vannet og litt gøy å lete er det også.

Jeg har laget litt av forskjellige tretyper, så bytter litt om iblandt:)

Her en litt lysere variant:)

For å lage lampe trenger du en lampefot med tynn stang, noe lignede denne. Du finner de somregel veldig billig både i butikker, loppemarked og brukthandler.

Så har jeg rett og slett bare borret hull i stokken, og tatt vekk kontakten slik at jeg får tredd stokken på lampefoten. Om du ikke greier å løsne kontakten og sann, så har du kansje noen som kan hjelpe deg med akkurat det;)

Til lysestakene har jeg freset hull og satt i lyskopper, slik at det er noe sikrere for brann. Men husk uansett å aldri gå ifra levere lys.

Følg gjerne siden min på Facebook og Instagram, jeg heter Homemadebylise74 begge steder, og legger stadig ut om gjenbruk, DIY’s og interiør der:) ha en fin dag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg