Kleshengere og palleplank, blir knaggrekke☺

Har du noen hengere til overs kansje? Denne knaggrekka er det definitivt ikke så mange som har maken til ivertfall!

Det ble så fint med den svart matte mot den slitte planken:)

Man kan legge capser, hatter og sann på toppen, og jakkene kan henge i kroken👍

Hva syns du? Jeg likte den kjempegodt<3

Først delte vi alle kleshengerene, vi sagde rett etter kroken. Så sprayet vi alle svarte, men selvsagt må man ikke det.

Så saget vi av litt palleplanker, grunnen til at vi brukte akkurat det, er at vi syns de slitte plankene har sin helt egne sjarm:) først limte vi de sammen med veldig sterkt universallim. Det sto til tørk ett døgn. Så pusset vi over plankene til vi syns de var akkurat passe fine, men fortsatt røffe.

Jeg har alltid tilgang på mye hjelp, og denne gangen fikk jeg masse hjelp av sønnen min Oliver👍

Det var småvrient å feste knaggene i planken, men vi borret gjennom først, limte og skrudde fra baksiden og inn i knaggen.

Følg gjerne siden min Homemadebylise74 på Facebook og Instagram også om du liker slike rariteter;) Ha en super kveld!

#DIY

8 kommentarer

Siste innlegg