Pønsker på noe pallestæsj☺

Nå har det vært lite produktivt her en liten stund, men nå håper jeg formen straks er tilbake! Jeg har ivertfall fått noen paller av en kompis og grubler på noe fint jeg kan bruke de til:)

Det er jo ofte slik ideer blir til, det må bare surre litt i hodet først;) Jeg syns den røffe slitne strukturen pallene har er så herlig, så håper å kunne finne på noe bra med de, ganske så snart👌

De er litt tunge, men fikk litt hjelp jeg vettu;)

Ha en riktig fin kveld!

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram, jeg heter Homemadebylise74 begge steder! Legger stadig ut forskjellig stæsj jeg syns er fint:)

Takk til min gode venn Thomas for pallene🙏

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg