Det er så trivelig🙏💛

I dag startet jeg dagen med ett kjempebra møte hos Romerikes Blad, de vil gjerne fortsette å dele fra bloggen min. Så dette blir spennede fremover:)

Ikke værst å starte dagen her!☀

Det er jo så moro for meg at jeg har følgere både på Facebook, Instagram og blogg som titter og lar seg inspirere av rare ting jeg lager.

Veldig morsomt med alle tilbakemeldinger jeg har fått fra både kjente og helt ukjente folk som har latt seg inspirere. Jeg får stadig både spørsmål, bilder og koselige tilbakemeldinger, det setter jeg uendelig stor pris på<3

Ikke alt interiør trenger å kjøpes, vær kreative, det er ganske gøy!

Følg gjerne sidene mine på Facebook og Instagram om du vil, jeg heter Homemadebylise74 begge steder, og deler ganske ofte nye ting jeg syns er stas:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg