Sponplateskap kan også gjenbrukes👌

Hvor mange sponplateskap går vel ikke rett på søppelfyllinga tro? De blir ofte raklete og er ikke så pene å se på. Og vi har lett for å tenke at de ikke kan brukes til noenting. Men om man legger dem dobbelt,så tåler de mye belastning:)

Vi brukte vårt gamle skap til å lage en spill/leksepult! Da ble den perfekt tilpasset der den skulle stå også. Limte enkelt og greit sammen de to langsidene og skrudde platene sammen fra undersiden, slik at skruene ikke kommer til syne. Så borret vi hull til ledninger og sann. Bena jeg har brukt ga jeg 25,- kroner stykket for, så denne pulten kom altså på 125,- pluss lim og noen skruer👍

Det ble virkelig supert, og passet perfekt:)

Følg meg gjerne på mine Instagram og Facebooksider, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

Ha en super dag!

10 kommentarer

Siste innlegg