Camping og tomme brusbokser:)

Denne saken laget jeg forrige året, men viser den igjen jeg. Jeg har den i campingvogna mi, supersmart til å ha plastbestikk og lignede i👌

 

Den er jo også superenkel å lage, først åpner du boksene i toppen men bokseåpner. Så er det bare å lime de sammen slik du vil. Om du vil ha litt annen farge på de, så kan du gjøre det også:) Til slutt tvinnet jeg litt hyssing rundt også jeg.

Ha en superduper helg☀

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg