Gjenbruk også til fest♻

I dag har vi syslet litt med å lage stæsj til festbordet av gjenbruksmaterialer. Det bør være mulig å holde budsjettet lavt og fortsatt få til en fin feiring/fest.

Jeg har fått en god porsjon hjelp av mamma'n min i dag, vi koser oss alltid big time da vi sysler med slikt:)

Selve serviettringen er enkelt sydd langs med en søm, deretter har vi bare brettet inn kanten og sydd på en knapp. Jeg har en boks der jeg legger alle knapper som følger med på klær eller som faller av,derfor har jeg alltid ett godt lager med ulike knapper liggende. Jeg ville ha forskjellige knapper på de ulike ringene, men her kan man jo selvsagt bruke like da, om man vil ha en litt renere stil:) Serviset mitt og glassene kjøpte jeg på gjenbruksbutikk for noen år siden<3

Enkle og fine syns jeg de ble, også liker jeg at jeansstoffet gjør inntrykket av oppdekkingen litt mer avslappet:)

Følg meg gjerne på instagram og Facebook under navnet Homemadebylise74, om du liker gjenbruk, redesign og DIY's:)

Takk for at du titter innom bloggen min<3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg