Ikkenoe snikksnakk, prisen på hermetikk takk ;)

Ikkenoe snikksnakk, prisen på hermetikk takk!

Syns den overskriften passa så godt siden dette er ett hermetikkprosjekt;) Utrykket er hentet fra en Fleksnesepisode(Fleksnes fataliteter),selv har jeg biti meg merke i utrykket siden jeg har ett par venninner som er skikkelig Fleksnes fans.  (Emma og Carina, dere vet hvem dere er;)

Nok om det,her er ett enkelt og greit oppheng til urtene i sommer, eller hvilke som helst planter da:) Man kan selvsagt også spraye boksene om man vil, men jeg har bevisst latt de være som de er.

Dette er ett skikkelig enkelt prosjekt, og ganske så mye artig man kan gjøre med hermetikkbokser igrunn! Du trenger bare bokser og ett tau/hyssing og noe å borre hull med.

Er det ikke skikkelig gøy å lage noe selv, som i tillegg er helt gratis? Jeg elsker det! 

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram under navnet Homemadebylise74 (heter det samme begge steder)om du liker litt pusslerier;)

Ha en super helg alle sammen!
 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg