Jeg er så lei meg folkens, men jeg har lagt gitardrømmen på hylla :) :) :)

Altså, nå er det slutt på Tom Dooley på nachspiel heretter, jeg måtte innse at både gitaren og vennene mine hadde det best om den ble en blomsterpotte;) Thi hi, den var selvsagt ødelagt, eller så hadde jeg nok ikke ødelagt noe som helst..men jeg syns uansett den hadde så fin look, at den kan få stå en stund som blomsterpotte tenker jeg!

Hang down your head Tom Dooley,

Hang down your head and cry..

Hang down your head Tom Dooley,

poor boy you`re bound to die….

 

Sann, da er det bare å nyte synet og prøve å holde liv i blomstene! ønsker dere alle en fin uke!

Følg meg gjerne på Homemadebylise74 heter det både på Facebook og Instagram om du liker DIY, gjenbruk og redesign.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg