Hjemmelaget vinglassholder🍷

I dag har jeg tatt fatt på mer avkapp og småplank jeg har liggende. Resultatet ble slike vinglassholdere, dekorative syns jeg, og en super gave om man skal bort til noen og ønsker å ha med en liten sak;)

Jeg har enkelt og greit bare borret/freset ett stort hull i midten og to mindre på hver side. Så har jeg saget inn i de små hullene, slik at man kan sette inn glassene.

Denne valgte jeg å male i en koselig blåfarge, som jeg har pusset lett i kantene etterpå.

Ypperlig liten gave syns jeg:)

Legg meg gjerne til på Facebook og Instagram om du vil, jeg heter Homemadebylise74 begge steder.

Fortsatt god helg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg