Helt grei grunn til å spise sjokolade :)

Det er ikke mye sjokolade jeg elsker, men Ferrero Rocher er jeg ganske så svak for og kan lett kaste nedpå en boks på null tid og med null problem:) Og siden jeg ikke greier å kaste så mye, fylles det opp med de tomme boksene. Derfor har jeg nå limt på de litt dekorbånd og tenker at de kan brukes til diverse oppbevaring på badet.

Altså, bare hugg innpå med godteri, så lenge embalasjen er brukanes til noe fint;)

Følg meg gjerne på Homemadebylise74 her på face og på Instagram om du liker DIY og gjenbruksideer;)

Ha en trivelig torsdagskveld!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg