Min nyoppståtte kjærlighet til sukkulenter fortsetter:)

I dag har jeg plukket med meg litt kvist, mose og kongler fra skogen..så har jeg rota litt i boden og funnet litt potter og greier jeg ikke har brukt på lenge. Den ene potta var tilogmed knust, men det gjorde jo ikkeno til mitt bruk, stappa ned de knyste bitene også jeg:)

Jeg har bare fylt ett fat med jord og begynt og dandere de sakene jeg ville oppi fatet, skal lære meg litt mer om sukkulenter etterhvert, for det er jammen takknemlige og skikkelig kule planter.


Som du ser på bildet, har jeg bare brukt ting jeg finner eller hadde liggende, tilogmed delene til den knuste potta ble søte innspill i dekorasjonen syns jeg:) Sjekk gjerne ut kontoene mine på Instagram og facebook under navnet Homemadebylise74 også om du liker DIY og gjenbruk:) Ha en super dag, så håper vi sola kan komme å varme mot helgen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg