Sukkulenter og drivved er en fin kombinasjon!

I dag har jeg rota litt i ting jeg har liggende igjen, og denne litt ugreie drivvedsaken her har jeg virkelig ikke hatt peiling på hva jeg skal bruke til. Jeg fant den på en rusletur langs vannet, men så har den bare blitt liggende her, helt til i dag.  Jeg har rett og slett borret noen hull i den og platet små sukkulenter. Det er rart med de plantene, for de tåler å stå nesten uten jord, og overlever uten særlig vann og stell. Litt så jeg lurer på om den har kommet til verden bare for min skyld;)

 

Jeg syns rett og slett det er vakkert med slitt tre mot de grønne fine plantene, så nå håper jeg den skal stå her å kose seg hos meg i lang tid fremover:)

Neste gang du er på tur, så bare plukk med deg om du finner noe du syns er fint, plutselig en dag, så kommer man på noe å bruke det til:)

Sjekk mine profiler på Instagram og facebook under navnet Homemadebylise74 om du liker DIY og gjenbruk;)

Ha en flott dag alle sammen, det ryktes jammen om sol utover dagen også! 🙂
 

5 kommentarer

Siste innlegg