Elsker gamle fine lampeskjermer, dog i litt ny form❤

Jeg tråler ofte bruktbutikker etter saker jeg liker og har en kjærlighet for gamle saker og ting. jeg syns rett og slett disse gamle lampeskjermene er så fine:)

Det ble litt vanskelig for meg å fikse elektrisiteten på det, så derfor hang jeg rett og slett skjermene på en gammel lyslenke jeg hadde liggende:) lagde en knute i toppen av hver skjerm der jeg bandt fast ledningen,det ble ca 3 pærer inni hver skjerm:) Så kan jeg heller knyte opp etterhvert som jeg finner nye fine skjermer:)

Vanskelig å ta bilde av lamper som lyser, så bildet er litt mørkt. Men det ble ett skikkelig koselig lys ivertfall:)

Jeg har rett og slett tatt av disse kulene og satt på skjermer isteden;) har aldri fått noe dreisen på denne lyslenka alikevel:)

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også under navnet Homemadebylise74, for flere bilder og ideer:)

Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg