Enklere kan det ikke bli!

Noen få fliser får man alltid tak i etter noen som har flislagt ett eller annet, jeg har snoka til meg noen skikkelig fine her. Jeg liker så godt disse flisene som har litt Marrokansk preg så tenker å snike de inn i interiøret ved å bruke de som gryteunderlag. Alt du trenger er fliser og møbelknotter.

På denne måten er det jo kjempefint å kunne piffe opp interiøret og fornye seg litt uten at det koster noenting.

Ha en fin dag, og følg meg gjerne på Instagram og Facebook under navnet Homemadebylise74 om du liker DIY/gjørdetselv og gjenbruk <3

5 kommentarer
    1. Snippen: Jeg følger deg jeg vettu;) du har så oversiktig å fin blogg, er det veldig vanskelig å få til? akkurat sann vil jeg ha også, men jeg er helt håpløs på data;) Ha en super dag videre!

    2. Søtmonsen ): tusen takk, ja de er fine også er det jo fint å snike inn litt marokkanske fliser selvom man ikke har råd til å flislegge hele kjøkkenet 😉 ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg