Vil du lage noe tøft av dette?

Dette må vel virkelig være gjenbruk og redesign vil jeg si.

 

 Heretter trenger du knapt å kaste noenting om du syns dette er gøy å sysle med. Man kan lage i mange varianter og størrelser og bruke det til alt fra penal til toalettmapper. først har funnet noe fint tompapir/søppel, så har jeg satt på litt kontaktpapir på baksiden for å forsterke det litt 🙂

Deretter har jeg sydd på en glidelås i toppen, selv måtte jeg ha litt glidelåshjelp fra mamma`n min, så gikk det greit på egenhånd etterpå:) Sliter du med å få inn en glidelås, så kan du jo bruke trykkknapper eller lignende. Jeg har gjort det på den blå du ser på bilde lenger ned:) Til slutt har jeg sydd en søm rett over hjørnene for å få en litt finere form på produktet.

Her kan man jo virkelig holde på i det uendelige å lage tøffe saker, alt fra vesker til morsomme småmapper:) Og ikke minst, man kaster mindre i søppla og forhåpentligvis handler litt mindre nytt:)

ønsker alle en kreativ gjenbruksdag! 🙂 Følg gjerne siden min på facebook og Instagram under navnet Homemadebylise74 om du liker DIY´s 🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg