Blomstrende gjenbruk🌸

Dette er så enkelt, alt du trenger er en utslitt olabukse, en hermetikkboks(evt annen vase eller lignede) og litt tråd eller en strikk.Jeg håper å slå ett slag for at vi ikke bare skal handle og kjøpe nytt, det er mye kult man kan fikse selv:) og dette tar nesten ingen tid heller:)Jeg har bare klippet til buksen og sydd den sammen på vrangen, om du ikke gidder, kan du evt bare feste den sammen med sikkerhetsnåler:) Det spiller ingen rolle, bare gjør det akkurat sann du syns er enklest:)

Deretter har jeg bare knytt den sammen(evt sett på en strikk) nederst på boksen, men buksa på vrangen. Så er det bare å vrenge den på boksen og justere den til:) det gjør ikkeno om den er romslig, det gir bare ett kult utrykk syns jeg;)

Jeg våknet veldig tidlig i dag, så har allerede lage 3 stykker, som jeg skal ha ute på verandaen i sommer☺

Først får de være inne littegrann;)

Sann, da har du ett bra tips til ett enkelt, kult gjenbrukspusleri i helgen om du vil:) ha en superduper lørdag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg