Om man skal gi bort en pengegave💷💶

Jeg er ingen stor fan av pengegaver, men iblandt så vet man virkelig ikke hva man skal kjøpe. Da er det ivertfall greit å gjøre litt ut av pengegaven:)

Her har jeg laget noen pengesommerfugler, som jeg har festet på en flaske:)

Man kan selvsagt bruke bare sedler, litt etter hvor mye penger man skal gi bort. Selv har jeg klippet til litt papir også, for å få flere sommerfugler.

Selve sommer fuglen er brettet av to deler, nedenunder viser jeg hvordan den ene er brettet. Først bretter man inn en spiss i hver ende, så bretter man på tvers som ett trekkspill.

På den andre enden bretter jeg bare lappen i to, deretter brettes det som ett trekkspill der også:) Så settes de to delene sammen med en tråd, ståltråd eller hva du har liggende:) så fikser man litt på den, så den for en form som en sommerfugl:)

Jeg limte den rett på flasken med bittelitt lim, bare slik så den akkurat sitter, men ikke ødelegger pengene:) siden jeg hadde noen liggende, så valgte jeg å feste en perlesak på midten også:)

Sann! Da ble det litt mer kos å gi bort penger😃 gratulerer med dagen Stine💛🍾

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg