Kvistlykter🌲

Det kan ofte være vanskelig å finne skikkelig fine emner av drivved, men kvist og kvast finner man liggende overalt👍

Her har jeg laget en trivelig utelykt med ett gammelt sylteagurkglass(bruk det du har) og noe av kvisten jeg fant på min tur:)

Først har jeg kappet opp kvisten i passe lender:) Egentlig bare fint om de ikke er helt jevne syns jeg:)

Man kan i prinsippet bare feste kvistene rundt glasset og lime de fast. Men jeg har valgt å lage en bunn også, slik at jeg kan ta glasset lett ut. Først har jeg laget en passe sirkel av en hobbyplate, så har jeg limt og spikret kvistene på med små stifter. La det gjerne bli noen glipper og mellomrom, det slipper jo bare fint lys gjennom på fine utekvelder:)

Om du likte dette, er det bare å raske med seg kvist på helgeturen:) ha en super helg, og god tur🌲👍

9 kommentarer

Siste innlegg