Blomster av plastposer🌸🌸🌸

Jeg fikk ett spørsmål ang gjenbruk av plastposer av ei venninne,skal gruble litt mer på det;) men har en liten artig greie her, som kansje er ekstra kos om man har noen barn å lage sammen med:)

 

Jeg har laget evigvarende Peoner🌸

Jeg har først skåret/klippet opp noen rundinger av posene. Deretter har jeg brettet de sammen og klippet en bue i ene enden, slik at man får kronblader;)

Den skal se noe slikt ut da den foldes ut:)

Så har jeg satt en pinne i midten av arkene og snurret ståltråd rundt til det sitter godt:) jeg brukte 5 slike plastrundinger på min blomst:)

Deretter må man bare forme bladene fint så det ser ut som den fine blomsten Peon🌸 lag i flere farger og slå deg løs☺

6 kommentarer
    1. Du har SÅ mange gode tips, og fine innlegg! Herlig. 😀
      Virkelig stilig at man kan lage blomster av plastposer, helt utrolig, og virkelig fint!

    2. Kjempetips!!! Tusen takk!!! Jeg setter i gang med det samme, og det er jo noe alle har får hånden. Genialt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg