Lag en klatrende påskehare:)

Denne påskeharen som prøver å klatre oppi blomsterpotta, har jeg laget av en stoffrest jeg hadde. Men om du ikke har akkurat det, så bare bruk noe annet stoff, filt eller rett og slett klipp den ut i papp(da slipper du jobb sy også). Nedover her har jeg prøvd å forklare med bilder om du vil prøve å lage en selv☺

Først tegnet jeg opp en hare så godt jeg greide på ett vanlig ark, som jeg nålet fast i stoffet og klipte rundt. Her måtte jeg klippe to stykker da, for de skal sys sammen etterpå:)

Så har jeg rett og slett tråklet fast litt blomstertråd(sann med ståltråd inni), slik at jeg kan forme den litt etterpå. Bruk det du har her også, om du ikke har ståltråd kan du jo evt bare fylle den med litt vatt/bomull og legge en sten eller noe i potene.

Så er det bare å sy de to sidene sammen. Til slutt laget jeg en liten hale bak av helt vanlig hvitt garn. Selv syns jeg den ble såpass søt at jeg sikkert kommer til å lage flere☺ fortsatt god påske💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg