DIY-Eggeholdere av drivved👌

Jeg plukker alltid meg meg litt kvister og planker da jeg er ute på tur, derfor har jeg alltid ferdig tørket drivved liggende:) For å lage disse koselige eggeholderene, er det bare å skråskjære noen skiver av en fin gren, frese noen hull og pusse til du syns det blir fint☺

Dette var alt jeg trengte for å lage eggeholderene.

Så freset jeg tvers gjennom klossen.

Også er det bare litt pussing med pussepapir, så den får en fin og glatt flate👌 da er det bare å nyte frokosten☺

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg