Gjenbrukspynt i påsken🐣

Disse søte pynteeggene er skikkelig enkle å lage, og blir ganske så dekorative også👌

Jeg har selv brukt noen sider fra en gammel bok, også hadde jeg en tapetrest og ett ark fra scrapbooking. Men ikke fortvil om du ikke har akkurat det, ta noen sider fra ett gammelt blad, servietter, eller hva du måtte finne rundtom i skuffer og skap☺

Jeg klippet til så fine egg som jeg kunne, og limte de sammen. Jeg brukte 6 deler på mine, men neste gang bruker jeg nok flere:) tror de blir ennå finere da☺

Jeg syns disse ble fine, også får jeg en skikkelig god følelse med alt som er gjenbrukt og selvgjort👍

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg