Finn frem arvegodset👍 eller en asjett du er gla i;)

Om du ikke deler min entusiasme for det gamle har du kansje en asjett du er litt ekstra gla i;) . Her har jeg ett tips til hvordan du kan ha de fremme, i en litt annet bruk, uten at de ødelegges. For jeg har bare brukt limpistol, og det kan lett fjernes igjen:) Dette er kjempelett og ganske så koselig.

En litt mer moderne look her:)

Dette er det du trenger: En koselig asjett, saks, litt skinn(jeg har tatt fra ett belte), limpistol og en splittbinders👌

Selvsagt kan man jo bare sette ett kubbelys rett på asjetten også, men jeg valgte å sette på noen lysholdere;)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg