Jeg syns denne ble riktig så koselig:)📚📚📚

Her har jeg laget en telysholder av en gammel bok. Jeg har selvsagt puttet en lysholder nedi de freste hullene, eller så ville det vel tatt fort fyr. Holdere får du kjøpt i hobbybutikk:)

#DIY #Gjenbruk #Redesign #Interiør

Jeg har pressa boka skikkelig hardt, og brukt tvinner. Grunnen til at jeg har planken over er for at bokpapiret ikke skal krølle seg for mye. (Prøvde det også;))

Slike lysholdere MÅ man ha, eller så vil jeg tro det blir litt skummelt.

2 kommentarer
    1. Loveskamera: ja,jeg syns det ble koselige selv, men man må nok huske å putte i lysholdere da;) lenger ned i bloggen min har jeg laget lamper av de gamle bøkene også, om du har mange;) ha en fin kveld;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg