Vil du lage en slik av en bok?📚

Her har jeg prøvd å vise hvordan man lager en slik veggpryd, den skal egentlig være helt rund fylt med papir, men jeg valgte å slenge inn noen kuler i midten(leftovers fra jula). Selv syns jeg den fikk en fin antikk look👌 #DIY #Gjenbruk #Interiør

Først har jeg klippet ut en sirkel i papp, deretter laget en hel drøss med kremmerhus av boksidene:)

Jeg har stiftet de sammen i bunn(nederst på spissen) og satt de sammen med en teipbit(evt lim).

Da er det igrunn bare å lime en rund sirkel, så fortsette med ennå en sirkel inni den osv helt til den er fylt av de fine kremmerhusene:)

Jeg syns den ble skikkelig dekorativ og fin👌 hva syns du?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg