Klesklype updesign👌

Jeg er så heldig at jeg ofte får koselige kort fra venner, og de syns jeg det er så fint å ta vare på, og helst fremme så jeg kan lese på de iblandt❤ det minner meg på hvor heldig jeg er som har disse fine folka rundt meg❤ da syns jeg denne klesklypeordningen er ganske så tøff, til å henge kort ene i👌

Jeg har også en hengene med bilder, der skriver jeg stadig ut nye og skifter ut hyppig:) legger noen bilder under her, så dere kan se hvordan jeg har gjort det⬇

Først har jeg borret små hull i alle klypene:) samt gitt de litt farge, kan males, men jeg var så heldig å hadde slike malingstusjer liggende;)

Deretter er det rett og slett bare å tre snora gjennom i passende avstand, og henge opp kort, bilder og tegninger:) er jo så trist å la det lande i en skuff syns jeg:)

Den ene snora ville jeg bare ha litt mørkere, men uten farge..så der gnudde jeg faktisk på litt sukkerkulør, men selvsagt kan man ta beis eller noe man har liggende;)

Jeg har hengt det lett synlig, så jeg kan glede meg over alle di fine folka jeg kjenner hele tiden❤

Ganske fine ikkesant?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg