Jeg og bloggen er i Avisen! :)

Jeg startet denne bloggen bare for moro skyld, slik at jeg kunne dele ting og tang jeg lager for litt fler enn det jeg gjør på Instagram (@homemadebylise74) i dag. Jeg fikk litt hjelp av sønnen min til å opprette siden, at bloggen to dager senere var lest av over 7000 mennesker var veldig hyggelig 🙂  Enda rarere var det at Romerikes blad ringte meg da jeg satt og spiste frokost og hadde lyst til å lage en artikkel om denne “søppledama” i helgebilaget sitt. Synd at de ikke har fått med bloggaddresen min i artikkelen, men jeg håper noen flere finner veien til min blogg alikevel, og at jeg kan fortsette å dele enkle, gode og kreative måter å gjenbruke på 🙂 Det er ikke bare smart, men det er også veldig hyggelig å sitte ved bordet og pussle litt med dette gjenbruket. Nå må jeg ut å kjøpe papiravisen også;)  Ha en fin dag alle sammen, og takk for at dere leser! 🙂

 

14 kommentarer

Siste innlegg