om meg

Heisann! Jeg heter Lise Wolden og bor i Fetsund og jeg har to barn på 20 og 14 år. jeg har fått noen oppfordringer om å starte en blogg etter mange innlegg på min instagramkonto @homemadebylise74 ( https://www.instagram.com/homemadebylise74/ ) . Så nå tenker jeg å prøve å få ut litt fremgangsmåter og tips til smarte DIY/gjør det selv prosjeker. Jeg brenner for gjenbruk, gjør det selv prosjekter og redesign, så håper å kunne komme med noenlunde hyppige poster her etterhvert 🙂 håper dere vil ha glede av å følge meg her for noen småtips. kontakt meg gjerne på [email protected] også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg