Vil du lage en gjenbruksvase?💐💐💐

Tanken her er å herme litt etter den poulære Dotvasen, som forøvrig koster noen hundrelapper💸

Det man trenger er, en 1,5 liters tomflaske, ett strykejern(for å runde de avklippede kantene på flaska, limpostol, sprayboks i ømsket farge og en hel drøss med korker☺ her er det en klar fordel å digge brus i glassflaske😉

Først skjærer jeg toppen av flaska( selv brukte jeg en kniv), så rundet jeg de skarpe kantene med ett strykejern. Deretter satte jeg igang å lime korkene på i ett slags mursteinsmønster. Da jeg var ferdig, valgte jeg å spraye den hvit. Den ble ganske så tøff syns jeg😃

Jeg valgte å runde de skarpe kamtene litt, dette strykejernet er det ikke så farlig med, men evt kan man sikkert ha litt matpapir imellom kansje;)

Så startet jeg å lime på, en og en kork☺

Jeg syns den ble rimelig tøff, og at noen ganger så trenger ikke alt interiør å være dyrt👍 likte du den?💐💐💐

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg