Vinkorker bør ikke kastes🍾🍾🍾

Deler ett lite tips, jeg kaster jo som kjent svært lite, og har selvsagt ett lite lager med korker også☺

Jeg lagde små søte pynte”potter” av dem;) selv valgte jeg å sette plastblomster på toppen, men tenker at sukkulenter sikkert funker bra👌 jeg stakk rett og slett bare ett hull i toppen, og putta blomsten nedi🌿 jeg har hatt de på ett lysfat som pynt en stund, men i går limte jeg på magneter bak og satte de på kjøleskapet😃

#DIY

Først stakk jeg bare hull til planten, og brukte de som pynt på ett fat🌿

Men i går limte jeg på en magnet og hang de på kjøleskapet isteden👌

Ganske søte ikkesant?☺

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg