Skateboard i stua🌿🌿🌿

Da man er mamma til to gutter, kan det fort bli en del ødelagte skateboard etterhvert. Jeg syns igrunn de er veldig fine, og vil som med alt annet, helst ta vare på dem. Her har de ivertfall fått en totalt annen funksjon, som blomsterbrett i stuevinduet hos oss.

Jeg syns de ble morsomme, vi er lekne mennesker som bor i vår leilighet, og jeg vil gjerne at det skal synes. Dette syns jeg jammen ble en fin blanding interiøret:)

 

Hva syns du, hadde du ville hatt skateboardet i stua?

Legger ved ett par bilder fra rommet til sønnen min også, der har vi byttet ut de gamle knottene på skapet. Røft og tøft:)

Skikkelig tøffe håndtak syns jeg:)

Takk for at du følger og leser bloggen min, jeg har også en Facebook-side og instagramkonto, der heter jeg Homemadebylise74 begge steder, følg gjerne om du liker gjenbruk, interiør og DIY prosjekter 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg