Har du noe av dette liggende?

Denne lysestaken har jeg hatt stående en evighet, den passer ikke inn hos meg slik den er igrunn. Og de er vel ikke helt i skuddet lenger heller. Så jeg tenkte, kansje jeg kan lage en elegant blomsterstake isteden:) Planen er å ha tomater, jordbær o.l i den nå i sommer, men vi får se. Det er ikke alltid det blir slik man tenker:)

Jeg har først tatt av lysholderene på toppen.

Så limte jeg pottene rett på med universallim(spør hos byggevaren), det må være ett kjempesterkt lim, og det finnes;)

Deretter sprayer du bare i ønsket farge, her hos meg, ble det svart:)

Nå får jeg ivertfall brukt den, og gamle potter kom til nytte:)

Hva syns du? Jeg likte den godt:)

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også, under navnet Homemadebylise74, om du vil se flere bilder og andre tips;)

8 kommentarer

Siste innlegg