Redesign av tomme neglelakkflasker

Jeg er tidvis veldig gla i å bruke neglelakk, har de i alle farger og varianter, og da blir det ofte at det samler seg med tomme flasker, eller at noen tørker ut. Jeg synes jo flaskene ofte har så fine former at jeg liker om de kan brukes istedenfor å havne i avfallet. Jeg har lagt ut ett innlegg tidligere om lignende lampe, men det er så lenge siden, at her kommer det igjen.

Jeg hadde en lampefot liggende, men de får du lett tak i på en gjenbruksbutikk eller lignende om du ikke har. Den kan jo ha en annen for også, for her skal det jo bare limes flasker utenpå. Selv har jeg brukt ett sterkt superlim.

Jeg har rett og slett bare lim de sammen hulter i bulter, ganske kult, så igrunn kan lampefotem bare være slik, men min har fått litt spray.

Husk når du skal spraye noe, å alltid bruke en grunning/ primer, da vil lakken holde seg bedre å du blir mer fornøyd, ikke fint når det begynner å flasse av.

 Jeg har brukt en granittspray på min, men har tidligere laget slike i andre farger, å alt funker.Ganske stilig ikkesant? En liten lakkmonolitt;)

Jeg legger ofte ut ulike varianter av DIY, gjenbruk og lignende på min Facebook og Instagram  j

Jeg heter Homemadebylise74 begge steder, så klikk på linken over, eller søk frem selv.

Ha en super dag folkens:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg