Lag en julekule av vinkorkene🎄

Jeg er neppe alene om å samle på korker, jeg tenker alltid at de skal jeg bruke til noe. Også synes jeg de rett og slett er fine som dekor slik de er også. Men nå har jeg ivertfall fått laget en julekule. Og viser deg hvordan her:)

Jeg starter  med å dampe korkene, da blir de lettere å skjøre synes jeg. Jeg legger de i en sil å damer slik at se ikke ligger nedi vannet, å det synes jeg fungerer fint;)

Sånn, damp ca 10 minutter.
Så er det bare å lime på, jeg brukte limpistol på min kule.
Hva synes du? Ganske fine?

Takk for at du tittet innom bloggen min også ønsker jeg deg en skikkelig fin førjulstid:) Sjekk meg gjerne ut på Homemadebylise74 på Facebook  og Instagram der kommer det stadig nye innlegg:)

Ha en fin fin dag!

1 kommentar
    1. G E N I A L T!!!! Blir i så godt humør av å kikke innom bloggen din:) Disse julekulene var jo så nydelige!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg