Å, du gode sparegrisen min…..som blomsterpotte ble du skikkelig fin🌺

Jeg slenger inn ett kjapt lite tips til hvordan man kan gjenbruke en gammel sparegris. Da kjæresten min ba meg kaste den fordi han ikke trengte den, greide jeg ikke annet enn å snike den unna å plante litt i den🐽

Ganske søt Ikkesant?

Den så slik ut først, jeg har rett og slett bare skåret ett hull i toppen på den. Og stappa nedi en plante👍 og voila! Så har man en potte ingen har maken til😉🐽

Her har jeg gjort det samme med ett lykketroll vi hadde liggende også, den har for tiden plass i urtebeddet på verandaen🌿

Mye moro man kan lage av ting man har liggende syns jeg 😉

Takk for at du leser bloggen, følg meg gjerne på Instagram og Facebook også under navnet Homemadebylise74 for mere gjenbruk/DIY og interiør.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg