Bruk og ikke kast!♻

Eller…jeg liker ivertfall å bruke før jeg kaster. Slik som nå på våren, da trenger jeg alltid mange potter til å sette diverse tomater, paprika, urter og annet jeg vil ha på terrassen.

Om du også liker å gjenbruke litt, vil du kansje like disse pottene jeg laget av de tomme spannene etter beisinga.

Det blir somregel noen slike spann på denne tiden, da er det jo supert om man kan bruke de til noe😄

Jeg ville spraye mine i en lilla metallic farge, men de kan sikkert også males. Her er der bare å rote frem de fargene man har:)

Jeg har brukt ett sterkt universallim for å feste tauet, slik at det ser ut som en hank. Hanken som hang på tok jeg av, mm selvsagt kan man bare bruke den.

Så brant jeg endene på tauet litt, slik at det ikke går fra hverandre.

Så er det bare å lime det på, og la det stå tørketiden ut. Jeg teipet litt rundt festet, så det henger litt bedre mens der tørker.

Så surrer jeg litt mere hyssing rundt festene, bare så det ser litt penere ut😉

Voila! To fine potter, som jeg denne gangen har plantet chili oppi🌶🌶🌶

Takk for at du tittet innom bloggen min, følg gjerne på Instagram og Facebook under navnet Homemadebylise74 om du vil også.

Fortsatt fin dag!❤

6 kommentarer

Siste innlegg