Brikker til Julegløggen☕

I dag har jeg laget noen fine brikker til å sette gløggkoppen eller glasset på. Det er så enkelt, men man bør ha tilgang på en kapp-og gjærsag eller lignede. Om man ikke er skikkelig gla i å sage da;)

Først har vi kappet skivene ca 1,5 cm tykke. Det er viktig at treverket man bruker har tørket lenge, eller så vil det lett slå seg og sprekke.

Å pusse så overflaten blir glatt og fin, slipper man dessverre aldri unna. Jeg er ikke så gla i den pussingen, men det blir veldig fint da, så det er verdt å gjøre det skikkelig.

Så enkelt har man søte, naturlige og stemningsfulle brikker, kansje det kunne være en fin presang også.

Takk for at du tittet innom, sjekk gjerne ut mine kontoer på Facebook og Instagram også, jeg heter Homemadebylise74 begge steder, og jeg legger stadig ut forskjellige ideer der også:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg