Juletre av filt🎄🎄🎄

Det er ennå lenge til Jul, men om man har tenkt til å lage både pynt og gaver, er det lov å starte opp nå snart.

I dag har jeg laget disse enkle juletrærne av hard filt, filten får man kjøpt i stoff og hobbybutikker.

Først klippet jeg ut ett juletre i papir, jeg tegnet opp først, slik at jeg fikk det akkurat slik jeg ønsket.

Jeg festet papiret i filten med nåler, så det blir lett å klippe.

Man trenger to stk for å lage ett juletre.

Så er det bare å klippe halveis inn i treet, fra toppen på den ene, og fra bunnen på den andre.

Så trer man de bare oppi hverandre, og man har ett supert juletre.

Veldig enkelt, og veldig koselig syns jeg!

Kos deg med førjulstiden, lag gaver og pynt selv, det er mye koseligere;)

Titt gjerne innom mine sider på Instagram og Facebook, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg