Enkle fine høstbilder🍁🍁🍁

Her har man virkelig muligheten til å forevige litt høst fremover. Det er så mye fine blader å ta av der ute🍁🍃🌿🍂

Jeg har først malt mine lerret i samme farge som veggen min, men de kan jo like gjerne være hvite eventuelt de.

Jeg hadde noen lerret liggende i boden og det var litt klin fra tidligere prosjekter på dem, derfor måtte de males også:)

Jeg la den ene ramma oppå de to andre, men det er kun fordi jeg skal ha de stående på en bildelist, så tenkte det var litt tøft at de lå utenpå hverandre.

Men selvsagt her må man gjøre akkurat som man ønsker selv:)

Så har jeg rett og slett lagt noen grener med fine blader rett oppå.

Jeg sprayet i en gulltone, da det passer godt hos meg nå:)

Da det har tørket er det bare å fjerne kvistene, og voila! Du har ett aldri så lite kunstverk!🍁🍁🍁

Takk for at du leser min blogg, jeg heter Homemadebylise74 både på Facebook og Instagram om du liker slike prosjekter, jeg legger stadig ut noe der:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg