Skummel, søt og skremmende pynt av planker og kubber🎃👻

Tre forskjellige Halloweenpynt her, som er laget av tykke grener og overskuddsmateialer.

Først må de kappes i ønsket lengde.

Jeg valgte å lage 3 grupper, i tre forskjellige størrelser.

Så malte jeg dem i de fargene jeg ville ha.

De orange har jeg limt fast en liten bit av en kvist på, grunnen er at jeg vil den skal minne om ett gresskar til slutt:)

Så har jeg borret hull i noen av dem, da jeg tenkte at de kunne fungere som lysestaker også.

Jeg anbefaler å kjøpe noen lyskopper å sette i det borrede hullet, for å være mer sikker i forhold til brann.

Husk at man ALLTID må passe på levende lys uansett om man har lyskopp eller ikke.

Slik ble den gresskarlignende pynten, her er det bare å lime fast det man vil dekorere med, bruk ting du har liggende:)

På disse små søte spøkelsene valgte jeg å sette en “nattlue” laget av filt på den ene.

Jeg har brukt vanlige tusjer og maling for å tegne på hår og øyne. Til disse grønne Frankensteinklossene har jeg limt fast og skrudd inn noen skruer her og der også.

Jeg deler stadig ideer og annet på min Facebook og Instagramside også, om du vil følge, så heter jeg Homemadebylise74 begge steder:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg