Litt kulere drikkebokser til Halloweenfesten🎃

I dag er det brusboksene som har fått litt pynt. Ganske kult til Halloweenfesten vil jeg si.

Jeg har først maskert rundt de blanke feltene på boksen. Jeg syns det er penest.

Så er det bare å male eller spraye, så boksene blir svarte.

Så har jeg klippet ut noen flaggermusvinger, jeg klippet etter fei fantasi her.

Så er det jammen bare å lime vingene på boksen:)

Tøff, ikkesant?

Jeg tenker å lage en i orange også, mens jeg er igang. Men denne skal jeg lage av papir:)

Her har jeg også klippet ut øyne, neste og munn etter fri fantasi, det spiller ingen rolle om det ikke er helt perfekt.

Jeg har limt den sammen i skjøten.

Sann! Nå er den klar, og kan bare tres på boksen👍

Ganske så fin denne også syns jeg, litt moro å gjøre litt ekstra ut av det:)

Takk for at du leser min blogg, jeg legger stadig ut bilder på Facebook og Instagram også, der heter jeg Homemadebylise74 begge stedene:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg