Lampefeber!💡💡💡

Det er virkelig gamle lampeskjermer som får nytt liv hos meg i helgen. Jeg samler opp litt hele tiden, da jeg kommer over noe jeg syns er fint. Nå hadde det hopet seg opp rimelig greit med skjermer her, så på tide å gjøre noe ut av dem. I går ble det en del lysestaker(forrige innlegg) og i dag ble det en hengelampe.

Først må jeg gjøre plass slik at det blir plass til ledningen, jeg lar selve metallet som vanligvis er rundt lyspæra være som det er, tenker at det bare er med på å holde det nye festet på plass.

Det elektriske har jeg fått kyndig hjelp med, for det har jeg lite greie på.

Jeg ville bruke en lampeskjerm som ledningskopp også, og fant en som passet perfekt! Vi har brukt en vanlig plastkopp som er til ledninger inni skjermen.

Råtøff syns jeg:)

Denne syns jeg ble sååååå fin, at jeg måtte ta noen bilder allerede før jeg fikk den på plass i stua:)

Jeg kommer nok til å fortsette å spare på skjermer jeg:)

Elendig bilde, men jeg skal ha den hengende i vinduet ved sofaen.

Titt gjerne innom meg på Instagram og Facebook under navnet Homemadebylise74 for flere tips til gjenbruk, redesign, interiør og gjørdetselv tips:)

3 kommentarer
    1. Henriette Celin: Ja, takk, så syns at det er så vanskelig å ta fine bilder da det er lys i lampe, for det kommer likssom ikke helt frem hvor kul den ble:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg