Troll på trappa🌸

Da har denna fine karen fått ny sveis, og en ny plass rett utenfor døra. Jeg elsker høsten, den litt kjølige lufta og alle de fine fargene man kan nyte. Så her har det blitt bittelitt pynting utenfor døra i dag, gleder meg allerede til å tenne lys da mørket kommer.

Kaster ved ett par bilder til, her er det ett lite fint dekk fra en stor gressklipper som fungerer som blomsterpotte.

Disse kulene lager jeg nok flere av gjennom hele høsten og pynter litt rundtomkring🌸

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram om du vil, jeg heter Homemadebylise74 begge steder, og legger stadig ut bilder:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg