Plukk høsten inn🍁🍂🍃

I dag har jeg vært ute å gått en deilig tur med naboen min, og kunne ikke stå imot å plukke med meg litt høstlyng hjem. Tenkte kansje den ville bli fin å pynte litt hjemme med:)

Jeg rullet først en bærepose inn i litt aluminiumsfolie, slik at det ble til en liten ball.

Igrunn det samme hva man bruker, bare man har en kulelignende sak å snurre lyngen rundt.

Så må man bare bruke litt sterk sytråd(den syns minst), og snurre ivei, til kula er tett med lyng.

Sann ble min kule, jeg skal henge dem på en trollhassel jeg har stående, evt finn en flott kvist og heng kulene på.

Man kan evt spraye de med ett lag hårspray, eller klar lakk, da holder de fargen lenge:) Jeg må nok gå mange turer, for tenkte å fylle på med masse kuler:)

En koselig høstpynt syns jeg, og veldig koselig å drive med også:)

Sjekk gjerne min Facebook og min Instagramkonto, jeg heter Homemadebylise74 begge steder.

7 kommentarer

Siste innlegg