Nye farger på gamle prosjekt!

Noen ting blir jeg ikke lei med det første, som denne lampen jeg har laget av gamle neglelakkflasker, og de tilhørende boksene som bare er tom hermetikk med monterte knotter på:) Men fargene derimot, de bytter jeg rett som det er, og nå ville jeg ha det i grått som jeg har på skapdørene på badet mitt:) Jeg skal ikke skrive så mye mer om disse, for det har jeg gjort tidligere, men legger ved linker, slik at dere kan se fremgangsmåten. Veldig enkelt, og veldig elegant!

http://lisewolden.blogg.no/1456472676_ikke_kast_gamle_negle.html

http://lisewolden.blogg.no/1456818431_pimp_my_trash128076.html

Denne høsten er det grått det skal gå i på badet mitt.

Har limt tett i tett, uten noe særlig system. Bruk ett skikkelig universallim, Titt på linkene jeg har lagt ut over, for å se i andre farger, samt fremgangsmåter.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram under navnet Homemadebylise74 også om du liker Gjenbruk, DIY og lignende 🙂

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg