Morsomt at avisen fortsatt vil dele fra bloggen min :)

Føler meg jammen heldig, jeg har en stor lidenskap for gjenbruk og DIY prosjekter. Ganske ofte får jeg tilsendt fine meldinger fra både kjente og ukjente som har testet ut forskjellig fra bloggen og latt seg inspirere. det syns jeg er så gøy! Det viser ivertfall at det er fullt mulig å innrede med gjenbruk og at interiør ikke trenger å koste en formue;)

At RB.no også har laget nærmest en egen spalte, der de deler innlegg fra bloggen min, syns jeg er ekstra stas. Ikke mange forunt å kunne få vise frem hobbyen sin til så mange. Jeg legger ved link til dagens innlegg her, så kan du titte om du vil 😉

http://www.rb.no/lises-tips-og-triks/lise-wolden/blogg/lyst-til-a-gjore-noe-nytt-med-de-gamle-vinylplatene/s/5-43-333640

Følg gjerne siden min på Instagram og Facebook også om du vil, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:) Tusen takk for at du titter innom;)

 

6 kommentarer
    1. Så kjekt 🙂 Aftenposten, BT og Fædrelandsvennen har delt fleire DIY-innlegg som eg har laga og. Veldig gøy 🙂
      Følg meg gjerne på Facebook du og, heiter idarossland.blogg.no der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg