Vil du lage en slik gjenbruksvase?♻🌸

Med en god del småstein, flislim og tomme bokser, er det kjempelett og ganske gøyalt å lage slike vaser og blomsterpotter.

Om du tar vare på diverse tomme bokser, finnes det alltid måter å bruke de om igjen på:)

Start nå, og plukk med deg småsteiner da dere er ute å tusler langs vannet. Det går like fint ann å bruke skjell også. Og orker man ikke å lete, går det sikkert å kjøpe både skjell og stener.

Jeg har bare blandet flislim etter anvisningen på pakken. Brukte bare en gaffel og rørte i en gammel isboks.

Da flislimet er ferdig, er det bare å smøre på ett passe tykt lag, slik at stenene ikke faller av. Og så må det bare få herde litt, men det tar ikke lenge tiden før de kan tas i bruk.

Dette er jo ett supert syssel om man har små barn også, dette inkluderer jo både en fin tur og en skikkelig koselig hobbystund.❤

Disse vasene passet supert på bordet hos foreldrene mine:)

Om du syns gjenbruk og gjør det selv prosjekter er gøyalt, kan du gjerne følge meg på Facebook og Instagram, der heter jeg Homemadebylise74 begge steder:) ha en fin dag, og tall for at du titter innom bloggen min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg