Fra kartong til potte🌺🌺🌺

Her har jeg laget noen råtøffe blomsterpotter, syns jeg ivertfall selv da;) Jeg trengte noen ekstra potter til noen avleggere, og da er det ekstra stas å ikke bruke noe penger på potter syns jeg.

Det er da melk og juicekartongene kom til nytte.

Først har jeg bare klippet toppen av de og gjort kanten så rett som mulig.

Så har jeg rett og slett bare klemt de litt, slik at de skal få ett litt bulkete utseende.

Jeg fylte de med jord før jeg sprayet/malte, men det var igrunn bare fordi jeg er så utålmodig å ville stappe planta rett nedi:) Her kan du spraye eller male alt ettersom hva du selv har liggende, men jeg sprayet i svart matt.

Sann! De ble skikkelig tøffe, og har ikke kosta noe særlig annet enn fargen, og der har man somregel noe liggende:) Jeg har fått smådilla på svart nå, så da ble det slik hos meg:)

Usikker på hvor jeg skal ha det ennå, men blir nok i gangen tenker jeg:)

Takk for at du titta innom, følg meg gjerne på Facebook eller Instagram om du vil, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:) Ha en super dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg