Pimpa stubber👌

I dag har disse stubbene fått en makeover. Jeg har planer om å ha de ute på verandaen i sommer, få til en slags loungestil der ute kansje:) Jeg har vært så heldig å få noen stubber av Arne og Kirsten,noen fine venner fra Gudbrandsdalen, så de har allerede vært på en reise:)

Først måtte jeg få litt handyhjelp av pappa og en god kamerat. Fordi det ble litt vanskelig for meg å få de helt rette;) de fikk en omgang med motorsaga, og litt finstuss med vanlig sag:)

Da jeg fikk pusset(det ble en del pussing)så de fikk en litt penere finish, valgte jeg å sette de inn med ett par strøk klarlakk.

Til slutt festet jeg kuskinn rundt på stubben, syns det ble en ganske tøff effekt👌her festet jeg med møbelstifter. Nå gleder jeg meg bare til å bruke dem ute i sommer:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg